Uwaga! W sprawie odbioru osobistego w Łodzi prosimy o kontakt.

Szukaj

Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.nanobox24.pl

umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.nanobox24.pl jest prowadzony przez firmę:

AXS Adam Sochacki

ul. 11 Listopada 87/18

91-371 Łódź

NIP: 728-249-55-06

Nr konta bankowego 

96 1140 2004 0000 3102 7879 4434

Zwany dalej Sprzedawcą

3. Adres do korespondencji:

AXS Adam Sochacki

ul. 11 Listopada 87/18

91-371 Łódź

e-mail: nanoboxlodz@gmail.com

4. Zakup w sklepie internetowym www.nanobox24.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 

II. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamawiam". 

By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika,

dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych

wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane najpóźniej do trzech dni roboczych.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, 

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje

się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu– w przypadku wysyłki kurierem) nie będą rozpatrywane.

6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym nanobox24.pl są podane w złotych polskich.

8. Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

9. Sprzedawca prowadzi sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną, jest możliwość osobistego odebrania zamówionego towaru po uprzednim kontakcie telefonicznym w TEO PARK 91-212 Łódź, ul. Wersalska 47/75 (lok. 701)

10. Klient rejestrujący się w serwisie nanobox24.pl wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji przesyłki, dostawy lub otrzymywania dodatkowych informacji od serwisu nanobox24.pl, a serwis nanobox24.pl zobowiązuje się do zachowania danych podanych przez Klienta w poufności.

 11.  W sklepie internetowym można dokonywać płatności w następujący sposób:

11.1 Przelewem bankowym na rachunek w mBank .Nr rachunku będzie wskazany podczas zamówienia.

11.2  Kartą płatniczą za pośrednictwem PRZELEWY24.PL (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA)

Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068)

11.4  Przez operatora szybkich płatności bankowych - PRZELEWY24.PL, PAYPRO S.A. (jak w pukncie 11.3)

III. REKLAMACJE

1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres:

AXS Adam Sochacki

ul. 11 Listopada 87/18

91-371 Łódź

e-mail: nanoboxlodz@gmail.com

2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji

Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. W przypadku uznania

reklamacji, kwota zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres:

AXS Adam Sochacki

ul. 11 Listopada 87/18

91-371 Łódź

IV. Polityka Zwrotów

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy

sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży

towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki

z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia.

Wypełniony formularz zwrotu prosimy przesłać na adres:

AXS Adam Sochacki

ul. 11 Listopada 87/18

91-371 Łódź

Z dopiskiem: zwrot

Numer kontaktowy w sprawie zwrotów: +48 509273231

2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Sprzedawcę sposobowi dostarczenia, o ile ma to zastosowanie. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


3. Sprzedawca może zaproponować Klientowi, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli Sprzedawca nie złożył takiej propozycji Klientowi:


3.1. Klient zwróci rzecz Sprzedawcy (lub osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru) niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.


3.2 Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze zwracany towar Klient powinien zwrócić towar wysyłając go na adres wskazany w korespondencji mailowej od Sprzedawcy do zgłoszenia Klienta.


3.3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.


4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

5. Jeśli towar jest zepsuty bądź niezdatny do użytku z winy Sprzedawcy klient ma prawo dokonać zwrotu. Aby zwrot został uwzględniony, należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Sprzedawcę telefonicznie pod nr telefonu +48509273231 lub pisemnie na adres adres e-mail nanoboxlodz@gmail.com


6. Zwracany towar należy przesłać na adres:

AXS Adam Sochacki

ul. 11 Listopada 87/18

91-371 Łódź

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów